איזו תמיכה מספקת Amarok ללקוחותיה ובאילו ערוצים?

איזו תמיכה מספקת אמרוק ללקוחותיה ובאילו ערוצים?

תאריך עדכון: 08/03/2023 12:33

לקוחות החברה נהנים מתמיכה מלאה של נציגיה במגוון רחב של ערוצי תקשורת.

החל מייעוץ ראשוני לצרוך איפיון צורכי העסק, דרך ליווי מלא לאורך כל תהליך ההטמעה של מוצרי ושירותי החברה, ועד לתמיכה וטיפול שוטפים.

בשעות פעילות המשרד תוכלו לקבל תמיכה טלפונית מנציגי השירות שלנו. כמו כן, לנוחיותכם ניתן ליצור קשר בשעות הפעילות באמצעות WhatsApp.

בזמנים החורגים משעות הפעילות, ניתן לקבל תמיכה, בנושאים דחופים, מצוות NOC (מרכז ניטור תקלות), הזמין לפניותכם 24/7.

מידע עדכני על אמצעי התקשורות ושעות הפעילות תמצאו בדף יצירת הקשר באתר.

זקוקים לייעוץ
זקוקים לייעוץ

כיצד תעדיפו לשוחח?